En İyi Google Ads Uygulamaları

En İyi Google Ads Uygulamaları

Google’da başarılı bir şekilde reklam vermeyi denediyseniz, pes etmeyin. Google Ads’inizin düşük performans göstermesinin birçok nedeni olabilir. Bazı yaygın Google Ads en iyi uygulamalarını ele alalım.

1. Bir PPC planlama şablonu kullanın. 

Bir planlayıcı kullanmak, PPC projelerinizi düzenli tutar. Google PPC Planlama Şablonu, reklamlarınızın, çevrimiçi görünür karakter sayısını görüntüleyin ve tek bir yerden kampanyalarınızı yönetecek nasıl görebilirsiniz. 

2. Geniş anahtar kelime terimlerinden kaçının.

Anahtar kelimeleriniz söz konusu olduğunda gerçekten başarılı olmanız gerekir, bu nedenle test etme ve ince ayar yapma stratejinizin bir parçası olmalıdır. Anahtar kelimeleriniz çok genişse, Google reklamınızı yanlış hedef kitlenin önüne yerleştirir, bu da daha az tıklama ve daha yüksek reklam harcaması anlamına gelir.

Neyin işe yaradığını inceleyin (yani, hangi anahtar kelimelerin tıklama oluşturduğunu) ve bunları, reklamlarınızı hedef kitlenizle en iyi şekilde eşleştirecek şekilde ayarlayın. Karışımı ilk seferde doğru bir şekilde elde edemezsiniz, ancak bunu elde edene kadar anahtar kelimeleri eklemeye, kaldırmaya ve ince ayar yapmaya devam etmelisiniz.

3. Alakasız reklamlar yayınlamayın

Reklamınız arama yapan kişinin amacına uymuyorsa, reklam harcamanızı haklı çıkarmak için yeterli tıklama alamazsınız. Başlığınızda ve reklam kopya ihtiyaç üzerine sen teklif anahtar kelimeleri maç için, ve solüsyon reklam arama yaşadığını ne olursa olsun ağrı noktasını çözmek için ihtiyaçlarını pazarlamaktadır.

Aradığınız sonuçları verecek bir kombinasyondur ve sadece birkaç ince ayar uzakta olabilir. Kampanya başına birden çok reklam oluşturma seçeneğiniz vardır; hangi reklamların en iyi sonucu verdiğini test etmek için bu özelliği kullanın. Veya daha iyisi, Google Duyarlı Arama Ağı Reklamları özelliğini kullanın.

4. Kalite Puanınızı (QS Quality Score) iyileştirin.

Kalite Puanınız (QS), Google’ın reklamınızın nasıl sıralanması gerektiğini nasıl belirlediğidir. Sıralamanız ne kadar yüksek olursa, yerleşimleriniz o kadar iyi olur. Kalite puanınız düşükse, reklamınız daha az göze çarpar ve daha az dönüşüm şansına sahip olursunuz. Google size Kalite Puanınızı söyleyecektir, ancak bunu geliştirmek size kalmıştır.

5. Reklam açılış sayfanızı optimize edin.

Çabalarınız reklamınızla bitmemelidir – bir tıklamadan sonraki kullanıcı deneyimi de aynı derecede önemlidir.

Kullanıcınız reklamınızı tıkladığında ne görür? Açılış sayfanız dönüşümler için optimize edilmiş mi, yani aynı anahtar kelimeleri mi kullanıyor? Sayfa, kullanıcınızın sıkıntılı noktasını çözüyor mu veya sorularına cevap veriyor mu? Kullanıcınız, dönüşüme kadar sorunsuz bir geçiş yaşamalıdır.

Related Posts---

Leave A Reply---

Back to top