PPC nedir?

PPC nedir?

Tıklama başına ödeme, Tıklama başına maliyet veya PPC Pay Per Click, birisi arama motoruna belirli anahtar kelimeler veya kelime öbekleri yazdığında web sitenizin Arama motoru sonuç sayfasında (SERP Search Engine Result Page) olması için bir ücret ödemenize izin veren bir reklam biçimidir. SERP, ziyaretçileri sitenize yönlendirmek için oluşturduğunuz reklamları görüntüler ve ödediğiniz ücret, insanların reklamınızı tıklayıp tıklamadığına bağlıdır.

Doğru yapıldığında, PPC size kaliteli potansiyel müşteriler kazandırabilir. Kesintisiz bir kullanıcı yolculuğu oluşturabilirseniz (ki bunu nasıl yapacağınızı bu bölümde daha sonra öğreneceksiniz), bu, PPC çabalarınız için büyük bir yatırım getirisi anlamına gelebilir.

Tıklama başına ödeme reklamcılığı, Google veya Bing gibi arama motoru sonuç sayfalarında en yaygın olanıdır, ancak sosyal kanallarda da kullanılır (BGBM daha yaygın olmasına rağmen).

Tıklama başına ödeme reklamlarını nerede bulabileceğinizi merak ediyorsanız, bunlar organik arama sonuçlarının sağında ve öncesinde gördüğünüz sonuçlardır. Örneğin, “kartlar” aramamda çıkan reklama bakın.

ücretli ve organik reklamlara örnek

Related Posts---

Leave A Reply---

Back to top