Arama Motoru Optimizasyonu

SEO

---

En başarılı Ürün Pazarlama Yöneticileri, organik trafiği nitelikli potansiyel müşterilere dönüştürerek olası satış yaratma ve dönüşümleri yönlendirmek için SEO kullanıyor.

Arama Ağı Reklamları (Search Ads)

Google, Google Ads kullanılarak google.com'daki arama sonuçlarında görünen ücretli reklamlar veya Görüntülü Reklam Ağı ve Google'ın AdSense programı aracılığıyla diğer web sitelerinde görünen reklamlar sunar .

Görüntülü Reklam Ağı Reklamları (Display Ads)

Görüntülü reklamlar, tüketicilerin göz attığı makalelerde, videolarda veya web sitelerinde gösterilen resim (banner) ve yazı reklamlardır.

Yeniden Pazarlama Reklamları (ReMarketing)

Uygulama Reklamları (App Ads)

Video Reklamlar (Video Ads)

Metrics social media analytics give you an in-depth view of how well your social media efforts are being received ...

Alışveriş Reklamları (Shopping Ads)

Mobil Reklamlar (Mobile Ads)

Gmail Reklamlar (Gmail Ads)

Metrics social media analytics give you an in-depth view of how well your social media efforts are being received ...

Look At Metrics Management Platform Powerful & Awesome Features

Metrics was founded by Begha over many cups of tea at her kitchen table in 2009, our brand promise is simple: to provide powerful digital marketing solutions to small and medium businesses that are looking to build success online.
Google Ads

Google İş Ortağı ile Çalışın

---

Paranızdan en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız, bir Google Partner ajansıyla çalışmak en iyisidir. Bir Google İş Ortağı, bütçenizin her dolarını aşan daha iyi bir kampanya sunabilir.

Bu sayfada tartışacağımız bir Google Partner ajansı kullanmanın sayısız faydası vardır. Bir Google İş Ortağı şirketi ile PPC kampanyanızı başlatmaya hazırsanız, bir strateji uzmanıyla konuşmak için bugün bizi 532-730-4613 numaralı telefondan arayın.

With Metrics Advanced Data Analytics

SEO Gerçekten de Önemli

---

Bir Ürün Pazarlama Müdürü olarak, alıcı kişilikleri ve ürün mesajlaşmasından rekabetçi istihbarat ve satış etkinleştirme işlemlerine kadar çok şeyiniz var. Hedef kitlenizi ve ürününüzü bir araya getirmek için her zaman test ediyor, öğreniyor ve uyum sağlıyorsunuz.

İşte bu yüzden SEO en iyi arkadaşınız olmalıdır.

Ancak çok fazla Ürün Pazarlama Yöneticisi, SEO’nun modası geçmiş, saçma sapan bir görüşüne sahiptir. Bir zamanlar SEO’ya, anahtar kelimeleri ve bağlantıları ait olmadıkları yerlere zorlamaya çalışan siyah şapka taktikleri hakimdi: mükemmelleştirmek için sayısız saat harcadığınız ürün mesajlarını mahvetmek. Ancak SEO bugün böyle çalışmıyor.

Modern SEO , ürününüze veya satış sayfalarınıza daha fazla trafik çekmenize, daha fazla potansiyel müşteri oluşturup beslemenize ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olmak için pazarlamanın her yönüne entegre edilmiştir. Bunun nedeni, SEO’nun herhangi bir dijital pazarlama kampanyası için giderek daha kritik hale gelmesidir:

  • Tüm çevrimiçi deneyimlerin %93’ü bir arama motoruyla başlar. ( Forrester )
  • SEO, dijital pazarlama profesyonelleri tarafından rapor edilen bir numaralı vurucu güce sahip kaynaktır. ( Fraktl )
  • SEO müşteri adaylarının kapanma oranı %14,6, giden olası satışların ise kapanma oranı %1,7’dir. ( Arama Motoru Dergisi )

SEO’dan kaçındıysanız veya göz ardı ettiyseniz, yeniden düşünmenin zamanı gelmedi mi?

İşinizi Yükseltmeye Bugün Başlayın

Neden SEO Önemli

---

En iyi, en çekici ürün mesajlaşması bile, eğer kimse görmezse değersizdir.

Manhattan Agency Türkiye olarak, müşterileriniz için neyin doğru olduğunu şirketinizdeki herkesten daha iyi anlarsınız. Ürün açılış sayfalarınızdaki satış kopyası ikna edici ve etkilidir çünkü müşterilerinizin neye ihtiyacı olduğunu bilirsiniz ve ürününüzün bu ihtiyaçları nasıl karşıladığını iletme sanatını mükemmelleştirdiniz. Ancak bugünlerde web’de gerçekten çok iyi, ilgi çekici içerik var. İyi satış kopyası artık yeterli değil.

İyi SEO, benzersiz ürün pazarlama anlayışlarınızı, bir SEO ekibinin, insanların arama motorlarıyla nasıl iletişim kurduğuna dair uzman görüşleri ile birleştirerek erişiminizi genişletir. Bunun anlamı:

  • SEO, ürün erişiminizi artırır, bu da artan olası satışlara ve dönüşümlere yol açar. Ürün bilgileriniz ilgili sorgular için arama sonuçlarında yüksek görünüyorsa, mesajınızı, ilgili bir arama sorgusu yaparak ürününüze doğrudan ihtiyaç duyduğunu ifade eden bilgi arayanlar ve karar vericilerden oluşan bir hedef kitlenin önüne çıkarmanıza olanak tanır.
  • SEO sizi daha rekabetçi hale getirir. Ürününüz çevrimdışı bir potansiyel müşteriye tavsiye edilirse, çevrimiçi bir arama, ürün sayfalarınızın yüksek arama sıralaması yoluyla aynı öneriyle sonuçlandığında markanızı ve otoritenizi güçlendirir. Bununla birlikte, çevrimiçi bir arama, potansiyel müşterilerin en iyi sonuçlarda rakip ürün sayfalarını bulmasıyla sonuçlanırsa, satış için daha şiddetli rekabet etmeniz gerekir.
  • SEO kaliteli potansiyel müşterileri çeker. Organik aramadan gelen ziyaretçiler, sıraladığınız sorgular için arama yaparak satın alma niyetini ifade ettiler. Bu, etkili SEO’nun sonucu olan potansiyel müşterilerin, diğer kaynaklardan gelenlerden daha fazla dönüşüm sağlama olasılığı olabileceği anlamına gelir.

Birçok ürün pazarlama yöneticisi, ürün mesajlarını azaltacağına inandıkları için SEO’yu tamamen benimsemekte tereddüt ediyor. Bazıları, anahtar kelime yoğunluğunun bir sıralama faktörü olduğu siyah şapka SEO’nun anahtar kelime doldurma uygulamaları tarafından kapatıldı. Bununla birlikte, anahtar kelime yoğunluğu, günümüzde sıralamaları iyileştirmek için çok az şey yapar. Modern arama motoru algoritmaları daha gelişmiş olduğundan, ürün sayfalarını arama terimlerine doğal olmayan referanslarla doldurmak artık gerekli değildir.

Çoğu durumda, sayfanızın alakalı sorgular için görünmesini sağlamak için yalnızca birkaç önemli yere anahtar kelimeler eklemek yeterlidir. Anahtar kelimeleri ürün sayfalarınıza dahil etmek konusunda tamamen isteksiz olsanız bile, ürün mesajlarını seyreltmeden arama yapanlara hitap etmenin ve organik trafiği artırmanın birçok alternatif yolu vardır.

İşinizi Yükseltmeye Bugün Başlayın

Başarılı SEO Erken Katılım Gerektirir

---

Metrics enterprise SEO and content marketing platform provides competitive insight and market analysis no one can duplicate. Analysis that reveals opportunities, supports decisions and connects your SEO tactics and strategy directly to revenue.

Yükseltilmiş bir çevrimiçi varlığa sahip olmak sadece hoş değil; sahip olunması gereken bir şeydir . Etkili SEO, erişimi genişletebilir, olası satışları artırabilir ve dönüşümleri artırabilir, ancak SEO’nun etkili olması için genel lansman ve pazarlama planlarının bir parçası olarak uygulanması gerekir.

En yüksek başarı için, SEO ekibinizi planlama sürecinin başında getirin, böylece anahtar kelime araştırması yapmak, potansiyel alıcıların ihtiyaçlarını ve acı noktalarını anlamak ve optimize edilmiş marka mesajlaşma ve içeriğine izin veren bir strateji oluşturmak için yeterli zamanları olur. Bunu yapmak sizi daha rekabetçi kılacaktır, size daha fazla yetki ve güvenilirlik kazandıracak, markanız ve ürününüz için çevrimiçi ilgiyi artıracaktır.

With Metrics Advanced Data Analytics

Start Improving Your Marketing Today

---

Metrics enterprise SEO and content marketing platform provides competitive insight and market analysis no one can duplicate. Analysis that reveals opportunities, supports decisions and connects your SEO tactics and strategy directly to revenue.

Reach the right prospects at the right time with the right message, talk more effectively to the prospects who are most likely to buy. Harness the complexity of SEO and content marketing to boost online visibility and make smarter marketing decisions.

  • One
  • Two
We Love It Here. You Will, Too.

Meet Metrics Core Team

---

Nedim Yanni

Kurucu Ortak CEO & CFO

I am excited about helping companies make impactful decisions based on their data.

Halit Ziya Suda

Kurucu Ortak CTO & COO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce risus justo, sagittis sit amet efficitur ...

Work At Metrics, Join Our Experts

A Blog About Analytics, Marketing & Testing

Metrics Insights & Articles

---
Customer success always comes first.

Our Partners Trust Us!

---
Henüz Emin Değil misiniz? Yardım Edelim

Sıkça Sorulan Sorular

---

Google Ads, sizin (reklam veren) bir reklamdaki tıklama başına veya gösterim başına (BGBM) ödeme yaptığınız, tıklama başına ödeme (PPC – Pay Per Click) olarak bilinen bir pazarlama kanalının kapsamına giren ücretli bir reklamcılık platformudur.

Google Ads, sunduğunuz ürünlere ve hizmetlere benzer ürün ve hizmetleri ararken işletmenize nitelikli trafik veya uygun müşteriler çekmenin etkili bir yoludur. Google Ads ile web sitenizin trafiğini artırabilir, daha fazla telefon araması alabilir ve mağaza ziyaretlerinizi artırabilirsiniz.

Google Ads, hedef kitleniz arasında doğru zamanlanmış reklamlar (hem mobil hem de masaüstü aracılığıyla) oluşturmanıza ve paylaşmanıza olanak tanır. Bu, ideal müşterileriniz Google Arama veya Google Haritalar aracılığıyla sizinki gibi ürün ve hizmetleri aradığı anda işletmenizin arama motoru sonuç sayfasında (SERP) görüneceği anlamına gelir. Bu sayede hedef kitlenize reklamınızla karşılaşmaları mantıklı olduğu anda ulaşırsınız.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce risus justo, sagittis sit amet efficitur laoreet, dictum vitae erat. Donec nibh lectus, imperdiet lobortis dapibus eu, consectetur sit amet dolor. Nam finibus sollicitudin metus, maximus lacinia neque. Ut vestibulum eleifend tellus sit amet egestas.

Evet, Google Ads çalışıyor. Optimize edilmiş bir reklam kampanyası ve olası satış akışıyla, yüksek yatırım getirisi olan bir pazarlama kampanyası oluşturabilirsiniz.

Google, günde 5 milyardan fazla arama sorgusu alan en çok kullanılan arama motorudur . Bahsetmemek gerekirse, Google Ads platformu yaklaşık yirmi yıldır var ve ona ücretli reklamcılık alanında bir miktar kıdem sağlıyor.

Google, dünyanın dört bir yanındaki insanlar tarafından, ücretli reklamlar ve organik sonuçların bir kombinasyonu ile yanıtlanan sorular sormak için kullanılan bir kaynaktır.

Ve Google’a göre , reklam verenler Google Ads’ e harcadıkları her 1 ABD Doları için 8 ABD Doları kazanıyor. Bu nedenle, Google’da reklam vermeyi düşünmek istemenizin birkaç nedeni vardır.

Feel free to get in touch with any enquiries or questions and one of our members will get back to you as soon as possible !

Büyümeye Hazır mısınız?

Ücretsiz Teklifinizi Hemen Alın:

---

Dijital pazarlama uzmanlarımız, olası satışları, işlemleri ve nitelikli web sitesi trafiğini artırmak isteyen işletmeler için binlerce başarılı dijital pazarlama kampanyasını bir araya getirdi. Aynısını sizin için de yapacaklar. Ücretsiz bir strateji teklifi isteyin ve elit gelir elde etmek için bir oyun planı edinin.

    Google İş Ortağı ile Çalışın

    Paranızdan en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız, bir Google Partner ajansıyla çalışmak en iyisidir. Bir Google İş Ortağı, bütçenizin her dolarını aşan daha iyi bir kampanya sunabilir.</p> <p>Bu sayfada tartışacağımız bir Google Partner ajansı kullanmanın sayısız faydası vardır. Bir Google İş Ortağı şirketi ile PPC kampanyanızı başlatmaya hazırsanız, bir strateji uzmanıyla konuşmak için bugün bizi 532-730-4613 numaralı telefondan arayın.
    Hızlı Teklif Al

    Ortaklarımız Projelerinde Bize GüveniyorOrtaklarımız Projelerinde Bize Güveniyor

    Müşteri başarısı her zaman önce gelir.
    ---
    Trusted By The Best Marketers

    Not Yet Sure? Let Us Help

    ---

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce risus justo, sagittis sit amet efficitur laoreet, dictum vitae erat. Donec nibh lectus, imperdiet lobortis dapibus eu, consectetur sit amet dolor. Nam finibus sollicitudin metus, maximus lacinia neque. Ut vestibulum eleifend tellus sit amet egestas.

    Pellentesque sem arcu, luctus quis risus sed, aliquet varius nisl. Vestibulum accumsan, turpis a vestibulum dignissim, ex libero facilisis lorem, vel egestas lectus est quis purus.

    You can subscribe via credit card or paypal, for annual plans we offer more options. Just contact our support team for more details. Also, you can upgrade your plan at anytime. You are only responsible for the difference.

    Feel free to get in touch with any enquiries or questions and one of our members will get back to you as soon as possible !

    Back to top